Skolan

Är verkligen skol trött på riktigt, från att ha 1 engelska läxa varje vecka och något prov då och då och fick det förvarnat mist 3-4 veckor innan så man hinner plugga ihjäl sig. Till något som kallar helvetet.. 
Helt plötsligt så säger läraren nästa vecka har ni prov på de och de, man sitter där och undrar: Whuut? Jag har ju inte en aning om det, hallåå?! vaa? Ja så är det, eller när engelska läraren säger, ni ska ha 30 glosor till imorgon, säger hon på en torsdag 1 dag innan, 1 dag innan... Eller när spansk läraren säger, aa om 2 veckor ska ni göra det och det för vi ska ha prov.. Just nu har vi 3 prov + 70 000 läxor på det! Super bra! Och inte nog med det! Sen ska man skriva en berättelse på svenskan som ska vara klar hit och dit.

Så här ser det ut i en helt vanlig skola, eller? Är det bara jag som uppfattar det så? 

Ni kanske har tvärtom? Inte vet jag! Aja kände bara för att skriva av mig lite av min ilska, för nu ska jag fortsätta plugga på min engelska och SO.. 

Puss. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<"0" alt="RSS 2.0" />