Blogg.se

Åh förlåt att jag inte bloggat så bra idag och igår men appen på min telefon hackat upp sig ( det kan vara min telefon för hela den är konstig ) så har därför inte kunnat blogga u know. Men set löst sig nu! Puuh... 

Men idag efter skolan så åkte jag med Vendela och Sofia till centrum för att endera skulle köpa en grej och då fick kag även med mig en jacka hem! Super snygg! Och nu är jag hemma och ska precis städa mitt rum.. Det ser hämskt ut, så ska städa nu! 

Sen idag klockan 20.00 eller imorogn klockan 17.00 kommer även en bloppis ut! Har en massa kläder som kan säljas! Intresserade? Aja mer om det kommer sen! 

Puss! 

Nya jackan 

Kommentarer
Postat av: SagaD

Hej fsötis!

Har en fråga till dig, jag undrar vem som har gjort header+design! Va de gratis?

Kram!
Om du vill så maila eller kika mig.
KIK:sagaanderssoon

Har letat efter någon som kan göra en design åt mig och header!

2013-10-07 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<"0" alt="RSS 2.0" />